MGTransСервісРемонт гідравлікиРемонт ГУР КАМАЗ 5511 (Ремонт гидроусилителя руля камаз)

Ремонт ГУР КАМАЗ 5511 (Ремонт гидроусилителя руля камаз)

Опис
Додаткова інформація
Ремонт ГУР КАМАЗ 5511 (Ремонт гидроусилителя руля камаз) На сьогоднішній день в модифікаціях автомобілів КамАЗ Євро-2 і КамАЗ Euro-3 c двигуном Cummins найбільш широке поширення і застосування отримали три види рульових механізмів марки RBL: C-300V, C-500V, C-700V. За принципом дії і призначенням вони практично ідентичні гідропідсилювачу керма (Гуру) КамАЗ-4310 Євро. Відмінності полягають у зміні і посилення конструкції деяких елементів, доданий кутовий редуктор, змінено кріплення рульової сошки і т. Д. Гідропідсилювач керма ГУР RBL забезпечений гідравлічним обмежувачем повороту. Це пристрій запобігає поломку рульових тяг, так як при кінцевому положенні поршня гідропідсилювача, регулювальний гвинт впирається в обмежувальний клапан, який перенаправляє масло на злив. Довговічність роботи ГУР RBL, як втім і будь-якого іншого гідравлічного вузла або деталі, безпосередньо залежить від своєчасно проведеного ТО, і чистоти робочої рідини. При щоденному технічному обслуговуванні перевіряється стан приводу рульового колеса без будь-яких спеціальних інструментів. Заливний фільтр і елемент фільтрації промиваються, а при значному засміченні смолистими відкладеннями додатково обробляються спеціальним розчинником. При проведенні сезонного техобслуговування масло в системі Гура RBL КамАЗ-6520 (Євро2 і Евро3) повністю підлягає заміні. Повітря залишився в гідросистемі ГУР RBL (рульовогоредуктора RBL) призводить до швидкої поломки насоса і пошкодження частин рульового механізму. Про наявність повітря в системі або його попаданні, каже вспенивание масла в бачку насоса ГУР RBL (рульовогоредуктора RBL), зовнішні патьоки і засаленість системи, сильний шум роботи насоса. Так само якщо після зупинки двигуна, рівень мастила в бачку піднімається 10 мм і більше, в гідросистемі ГУР RBL залишилося чи потрапляє повітря. Для уникнення поломки насоса Гура RBL P1617 необхідно усунути наявність повітря в гідросистемі і обов'язково усунути і попередити потрапляння повітря в систему гідропідсилювача керма.
Переглядів оголошення
40
Інформація про продавця
Розташування
Зв'язок з продавцем